date vrijdag 28 februari 2020
Uitverkocht

3Koteboebo
Noe mo'j oppass'n

De nieuwe voorstelling ‘Noe mo’j oppass’n!’ is me d’r eentje. Helemaal omdat de jongens van 3Koteboebo erachter zitten. Die zich niet graag op glad ijs begeven.

Het leven is als een koord waar je soms behendig, vaak angstvallig overheen danst. Als op een drukke weg van A naar B. Met kruispunten, splitsingen en slechts hier en daar een vluchtheuvel. Meestal ga je voor ‘veilig’ en loop je braaf en netjes langs de kant. Toch zijn er van die momenten. Dat je jezelf ineens aantreft op die middenstreep. Radeloos! Het verkeer, raast van alle kanten kort langs je heen. Stress! Naar voor, naar achter, naar links, naar rechts. Het gevaar, schiet rakelings aan je voorbij. En dat zijn nou net de momenten waarop je het verschil kunt maken! D’r op of d’r onder. Tijd voor opperste concentratie! De dood of (op z’n 3Koteboebo’s) de gladiator!

3Koteboebo neemt de theaterbezoekers bij de hand over de middenstreep. Soms met het verkeer mee maar meestal dwars ertegenin. En houdt je hart vast want de hele avond bekruipt je dat gevoel van: “Noe mo’j oppass’n!”

5 april 2024

Alwie Kroeze en Esther Hindriksen