Vroegboekactie 6 halen, 5 betalen geldig vanaf 15 mei tot 1 juni!

date zaterdag 5 april 2025
coin Normaal tarief inclusief koffie/thee voor aanvang: € 19,35

Andries Tunru & Stefan Hendrikx
Beperkt houdbaar

Twee acteurs, één muzikant, geen script. Improvisatietheater zó virtuoos dat je ’t moet zien om het te geloven. Geen zorgen: je hoeft zelf het podium niet op, laat dat maar aan Andries en Stefan over! Na het -drie keer op rij!- winnen van het NK Improvisatietheater en hun lovende recensies bouwden zij in korte tijd een ware cultstatus op.

Elke avond beginnen cabaretiers Andries Tunru (winnaar van o.a. de Persoonlijkheidsprijs van Cameretten) en Stefan Hendrikx (winnaar van het Leids Cabaret Festival) weer met absoluut niks. Een blanco canvas waarop zij, geïnspireerd door jouw input, een compleet universum ontvouwen. Met de spannendste verhalen, de scherpste grappen en muzikaal omlijst door multi-instrumentalist Joep Hullegie. Niets ligt vast en alles kan!

Theaterkrant - “Voor Hendrikx en Tunru bestaat er geen alledaagsheid. Ze kijken naar de wereld door een bril van soapseries, misdaadthrillers en musicals.”

8 november 2024

Amsterdams Kleinkunst Festival