Stichting Kunst & Cultuur Holten

Tarief voor donateurs van K&C: € 10,00

Bert Eeftink
Programma- en theatermaker

Bert Eeftink is een veelzijdig creatieveling die de meesten zullen kennen als ‘Helligen Hendrik’. Met deze creatie maakt Bert al jarenlang theatervoorstellingen en speelt voor uitverkochte zalen.

Toch schuilt er veel meer achter deze theatermaker uit Goor. Dat gaat al terug naar zijn jeugdjaren op de scholengemeenschap de Waerdenborch. Bert Eeftink was ruim 20 jaar programmamaker bij RTV Oost waarvoor hij nog steeds programma’s maakt. Kortom een boeiend persoon om nader kennis mee te maken.

Entree
De tickets voor de lezingen op vertoon van jouw donateurspas kosten €10,00 en voor niet-donateurs €12,50. Ben je donateur? Kies dan deze optie bij het bestellen van je tickets. Je dient dan wel je op jouw naam gestelde donateurspas bij binnenkomst in de zaal te tonen.