Evenement

date Kulturhus Holten - Meet in Plaza
coin : € 0,00

Bijeenkomst Ondernemersclub Amicitia

Maak op woensdag 10 april vrijblijvend kennis met de Holtense ondernemersclub Amicitia tijdens hun borrel. Amicitia is voor alle ondernemers en zelfstandigen die verbonden zijn aan Holten. Lid zijn van Amicitia is niet verplicht, maar meld je uiterlijk 7 april aan.

Meld je hier aan voor de borrel

Amicitia
Borrelen, een hapje eten, ervaringen uitwisselen en nieuwe contacten leggen. De Holtense ondernemersclub Amicitia houdt vijf keer per jaar een bijeenkomst voor Holtense ondernemers en partners waarbij gezelligheid voorop staat.

Amicitia organiseert bijeenkomsten waar juist niet genetwerkt wordt. Of bijna niet. Ervaringen uitwisselen wordt op kleine schaal gedaan, maar dan wel met een drankje en lekker eten ernaast. Toch gaat het negen van de tien keer heel ergens anders over. Bovendien komt het regelmatig voor dat je nieuwe gezichten ziet. Ondernemers die een binding met Holten hebben, kunnen namelijk vrijblijvend aanschuiven en daarnaast mag elke vaste deelnemer iedere bijeenkomst een introducé meenemen. En dat levert vaak mooie gesprekken, nuttige informatie of sprankelende initiatieven op.

Ervaringen uitwisselen op een ontspannen manier dus. Hiermee onderscheidt Amicitia zich van verenigingen als de Holtense Industrie Groep (HIG) en de Holtense Handelsvereniging (HHV), dat zijn meer verenigingen die samen met de aangesloten bedrijven een belang hebben om Holten aantrekkelijk te houden voor klanten.

Meld je hier aan voor de borrel

16 mei 2024