date vrijdag 7 april 2023
date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater - Film
coin Normaal tarief inclusief pauzedrankje: € 8,50

Casa Coco

De Rotterdamse Pleun runt al jaren een pension op Bonaire, waarbij ze zich richt op de naar bezinning en rust zoekende gast. In de praktijk zijn dat voornamelijk Rotterdammers uit haar eigen kennissenkring, die graag onder elkaar willen zijn. Zo ook Pleuns jeugdliefde Toon die, nadat zijn vrouw heeft aangekondigd van hem te willen scheiden, met een bevriend echtpaar meekomt en merkt dat onder de Antilliaanse zon de dagen minder grijs zijn.

Pleun heeft Casa Coco opgebouwd tot een schitterend gelegen pension maar door de toenemende concurrentie loopt haar onderneming na de succesvolle beginjaren minder goed. Net wanneer Pleun en Toon nader tot elkaar komen, ontdekt Toon dat het voortbestaan van Casa Coco aan een zijden draadje hangt.

1 mei 2024

Moefiekids: Juf Braaksel en de Magische ring