Stichting Kunst & Cultuur Holten

Tarief voor donateurs van K&C: € 10,00

Coen van Hoevelaak
Music & More

Coen van Hoevelaak is een inspirerende spreker die u meeneemt in de wereld van de muziekindustrie. Een dynamische wereld die niet voor iedereen toegankelijk en bekend is.

Want wat gebeurt er achter de schermen, hoe komt een hit tot stand, wie verdient het grote geld en wat doet succes met een artiest. Door zijn jarenlange ervaring als studiomanager en het werken met meer dan 200 artiesten weet Coen hier zeer boeiend over te vertellen en hilarische anekdotes u niet bespaard blijven. De avond krijgt een verrassend slot.

Entree
De tickets voor de lezingen op vertoon van jouw donateurspas kosten €10,00 en voor niet-donateurs €12,50. Ben je donateur? Kies dan deze optie bij het bestellen van je tickets. Je dient dan wel je op jouw naam gestelde donateurspas bij binnenkomst in de zaal te tonen.