date vrijdag 7 februari 2020
coin Normaal tarief (incl. pauzedrankje): € 19,50

De Eddy Zoëy Band
Hits from Heaven

Eddy Zoëy heeft met zijn Eddy Zoëy Band een memorabele show geproduceerd waarin alle grote hits uit de hemel, de ’Hits from Heaven’, voorbij komen. Natuurlijk gaat het spelen van die ‘Hits from Heaven’ gepaard met verkwikkende storytelling, gekke anekdotes, verhelderende uitleg en onverwachte weetjes.

Legendes als Prince, George Michael, David Bowie, Avicii, Aretha Franklin, Freddie Mercury, Michael Jackson, Whitney Houston, Tom Petty en vele anderen komen stuk voor stuk voorbij. Helaas zijn ze er niet meer en zullen voor altijd weg blijven. Maar wat wél zo prettig is, hun beste songs zijn voor altijd blijvend. En daar kunnen wij oneindig van genieten.

Wie al eens eerder bij shows van Eddy is geweest weet dat het naast ontzettend leuk, gezellig en hilarisch, ook verrassend leerzaam kan zijn. En voor wie nog niet is geweest; grijp dan nu je kans!