date donderdag 12 maart 2020
date Kulturhus Holten - Kulturhus Theater - Film
coin Tarief incl. pauzedrankje: € 7,50

Downton Abbey

Film gebaseerd op het populaire Britse tv-programma 'Downton Abbey', waarin de geliefde Crawleys en hun onbevreesde personeel zich ditmaal voorbereiden voor het belangrijkste moment in hun leven.

Een koninklijk bezoek van de koning en koningin van Engeland zal schandaal, romantiek en intrige teweeg brengen die de toekomst van Downton doen wankelen.

De bekende acteurs uit de populaire televisieserie over de Britse familie Crawley en hun bedienden keren terug voor de film. De succesvolle serie, waarvan het zesde seizoen in 2015 op televisie te zien was, werd bekroond met o.a. drie Golden Globe Awards en vijftien Emmy Awards.In totaal werd de serie 69 keer genomineerd voor een Emmy Award.

Duur film: 122 minuten