Vroegboekactie 6 halen, 5 betalen geldig vanaf 15 mei tot 1 juni!

Theater

date vrijdag 15 november 2024
date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater
coin Normaal tarief inclusief koffie/thee voor aanvang: € 19,00

Gestampte Meisjes
Dream On

Wat is jouw grootste nachtmerrie? Kom erachter in de nieuwe absurde voorstelling van De Gestampte Meisjes.

In DREAM ON nemen ze hun grootste angsten onder de loep. Beleef in een mix van cabaret meets House of Horror de gekste nachtmerries. DREAM ON, vette beats, onverwachte wendingen en angstaanjagend grappig: Een nachtmerrie waar je alleen maar van kunt dromen.

De Gestampte Meisjes nemen jou mee in een reis door de duistere hoekjes van de menselijke geest. Met hun kenmerkende mix van fysiek theater, muzikaliteit en dosis humor slaagt het duo erin om zowel de lachspieren als de emotionele snaren te raken.