Meet in Kulturhus Holten

date Kulturhus Holten - Meet in Plaza
coin Deelname: € 0,00
Bestel tickets
Tickets via deze site of bij het Infopunt in het Kulturhus tijdens openingstijden (9.00 tot 17.00 uur).

Kennis & Inspiratiesessies voor Ondernemers
Merkbekendheid

Arjan Krijgsman, eigenaar van AK business Solutions, organiseert een reeks gratis bijeenkomsten voor (startende) ondernemers. Lef, geduld en doorzettingsvermogen, je hebt het allemaal nodig als ondernemer.

Iedere eerste donderdag van de maand ben je van 9.00 tot 11.30 uur welkom. De bijeenkomsten zijn laagdrempelig, informatief en inspirerend waarbij er ruimte is voor netwerken, vragen stellen en elkaar helpen.
Interessant voor Zelfstandig Professionals en MKB'ers. Geschikt voor zowel ondernemers die net zijn gestart als ondernemers die al een tijdje bezig zijn.

Elke sessie heeft een leuk onderwerp of thema. Dit kan variëren van het opstarten van een bedrijf tot aan presenteren en vinden van klanten tot aan belasting en verzekering. Om het beeldend te maken komen sprekers en ondernemers vertellen over hun ervaring.

Bijeenkomst op donderdag 4 juli 2024

Je bent van harte welkom op donderdag 4 juli a.s.om 9.00 uur. Deelname is gratis, maar je moet je wel even aanmelden via de ticketknop op deze pagina.

Thema: merkbekendheid

Gastspreker is deze keer Isla Sint-Bouwman. Met haar bedrijf Frisse Blik helpt ze MKB ondernemers van dienstverlenende en innovatieve organisaties om vanuit visie naar meer business te gaan met de juiste marketingstrategie en communicatie. Zij gaat ons meer vertellen over het thema merkbekendheid.

Arjan Krijgsman
Arjan Krijgsman is ruim 7 jaar actief als zelfstandig ondernemer. Zijn bedrijf AK business Solutions biedt projectmanagement, training, organisatie- en procesoptimalisatie aan voor met name bedrijven in de technische sector. Daar zijn startende ondernemers bij, maar ook kleine en middelgrote bedrijven tot 150 medewerkers.

6 juni 2024

Kennis & Inspiratiesessies voor Ondernemers