Klik hier voor onze maatregelen ivm het Coronavirus

Bibliotheek, Kunst & Cultuur Holten

date vrijdag 27 maart 2020
date Kulturhus Holten - Kulturhus Theater
coin Normaal tarief (incl. pauzedrankje): € 12,50

Tarief voor donateurs K&C en leden bieb (incl. pauzedrankje): € 10,00

Margriet Sitskoorn
HersenHack

Kijk uit! Je gelooft dingen die niet waar zijn. En iets wat vlak voor je ogen gebeurt, ontgaat je.

Margriet Sitskoorn laat je zien dat de informatieverwerking van je hersenen slecht aansluit op de wereld van vandaag en hoe dat kan leiden tot allerhande sores en problemen. Ze laat je bovendien zélf ervaren hoe makkelijk je hersenen zijn te hacken en hoe bedrijven, media en politiek daar handig gebruik én misbruik van maken.

Gelukkig leert ze je ook hoe je je hiertegen kunt wapenen door je hersenen te ‘updaten’.

Margriets lezingen zijn altijd boeiend, verrassend en bijzonder leerzaam; haar nieuwste boek ‘HersenHack’ is gesigneerd verkrijgbaar na de lezing.

24 april 2024

Professor Andy van den Dobbelsteen