Bibliotheek, Stichting Kunst & Cultuur Holten

Tarief voor donateurs van K&C en leden van de bieb: € 10,00

Michel Krielaars
Rusland Toen en Nu

Naar aanleiding van Het brilletje van Tsjechov presenteert journalist Michel Krielaars een programma over schrijver A. P. Tsjechov (1860-1904) en het Rusland van nu.

Zo vertelt hij over zijn ervaringen als correspondent voor NRC Handelsblad in het Rusland van Poetin en leest hij enkele passages voor uit zijn boek. Ter afwisseling zingt mezzosopraan Henriëtte Schenk Russische 19e-eeuwse romances die de melancholie van het Rusland van toen weergeven. Zij wordt begeleid op accordeon door Ellen Boers.

Entree
De tickets voor de lezingen op vertoon van jouw donateurspas kosten €10,00 en voor niet-donateurs €12,50. Ben je donateur? Kies dan deze optie bij het bestellen van je tickets. Je dient dan wel je op jouw naam gestelde donateurspas bij binnenkomst in de zaal te tonen. Deze lezing is in samenwerking met de Bibliotheek. Een ticket voor leden kost €10,00.