date woensdag 28 december 2022
date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater - Film
coin Ticket inclusief ranja en chips: € 6,00

Ticket inclusief ranja, chips en na afloop pannenkoek bij de Pannekoekenbakker: € 7,50

Moefiekids: Berend Botje

Berend Botje is een stoer meisje met een levendige fantasie. Zij is de jongste telg uit de mysterieuze kapiteinsfamilie Botje die verder bestaat uit vader Berend en opa Berend. De avonturen van de Botjes zijn zó bijzonder, dat niemand gelooft dat ze echt zijn gebeurd. Maar Berend weet wel beter. Als de stad in de ban raakt van een uitzonderlijk vogelei, is zij ervan overtuigd dat het om een Knoetel Ei gaat, dat alleen uitkomt op een verborgen eiland. Ze besluit de gewaagde tocht naar het eiland zelf te maken. Want voor Berend is niets onmogelijk!

Duur film: 80 minuten
Leeftijd: voor alle leeftijden