MoefieKids

date woensdag 21 februari 2024
date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater - Film
coin Normaal ticket (inclusief ranja en chips): € 7,00

Kinderticket (inclusief ranja, chips en na afloop pannenkoek bij de Pannekoekenbakker): € 11,50

Moefiekids: Wil de Krokodil

Wanneer de familie Primm naar New York City verhuist, worstelt hun jonge zoon Josh om zich aan te passen aan zijn nieuwe school en vrienden. Dat verandert allemaal wanneer hij Wil ontdekt, een zingende krokodil die houdt van baden, kaviaar en geweldige muziek. De twee worden snel vrienden, maar Wils bestaan wordt bedreigd door de kwaadaardige buurman dhr. Grumps. De Primms zullen moeten samenwerken met Wils charismatische eigenaar, Hector P. Valenti, om de wereld te laten zien dat familie uit de meest onverwachte hoek kan komen. En dat er uiteraard niets mis is met een grote zingende krokodil met een nog grotere persoonlijkheid.

Combineer je bezoek
Combineer je filmbezoek met een pannenkoek bij de Pannekoekenbakker Holten! Aansluitend na de film kun je deze pannenkoek eten waarbij kinderen kunnen kiezen uit: Pannenkoek Prinses, Pannenkoek Piraat, Kinderpannenkoek Naturel, Pannekoek Naturel, Pannekoek Appel/Rozijn/Kaneelsuiker of Pannenkoek Spek. Voor de meekomende ouders geldt: op vertoon van de Moefiekids 'normaal ticket' krijg je 10% korting op een pannenkoek naar keuze van de kaart. Deze hele actie is exclusief drinken.