date zaterdag 30 maart 2024
date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater - Film
coin Normaal ticket (inclusief ranja en chips): € 7,00

Kinderticket (inclusief ranja, chips en na afloop kindermenu bij Nijkamp): € 11,00

Moefiekids: Wish

In het betoverende koninkrijk Rosas, waar wensen werkelijkheid worden, woont de slimme en idealistische Asha. Op zeventienjarige leeftijd ziet ze haar thuis bedreigd door een kwaadaardige kracht. Vastbesloten om haar koninkrijk te redden, doet Asha een wens die zo krachtig is dat het een kosmisch wezen aantrekt: Star, een kleine bal van grenzeloze energie. Samen gaan Asha en Star op een avontuurlijke reis om te bewijzen dat de wilskracht van één dapper individu, verbonden met de magie van de sterren, in staat is om wonderbaarlijke dingen te laten gebeuren.

Leeftijd: vanaf 6 jaar
Nederlands gesproken

Combineer je bezoek
Combineer je filmbezoek met een kindermenu bij Nijkamp in Holten! Aansluitend na de film kun je dit kindermenu, bestaande uit patat met een kroket eten op vertoon van je kinderticket(s). Deze actie is exclusief drinken.

1 mei 2024

Moefiekids: Juf Braaksel en de Magische ring