Vroegboekactie 6 halen, 5 betalen geldig vanaf 15 mei tot 1 juni!

date vrijdag 4 oktober 2024
coin Normaal tarief inclusief koffie/thee voor aanvang: € 16,50

Niek & Guy
Es Rever

De finalisten van het Amsterdams Kleinkunstfestival 2023 Niek & Guy stonden vorig jaar al op het Holtense toneel en verrasten ons volledig. Ze maken deel uit van de Ashton Brothers, maar hebben nu ook een eigen programma!

Na het overlijden van hun geliefde grootmeester in de goochelkunst, lieten Niek Takens en Guyllaume Wibowo zich inspireren om ‘Es Rever’ te creëren - een eerbetoon aan hun mentor en een unieke reis door kleinkunst en variété.

Met een absurde mix van magie, theater en muziek zullen ze je verbazen, ontroeren en je onbedaarlijk laten lachen. Van een poëtische koorddanser tot snoeihard rockende gedachtelezers en alles daartussenin, Niek en Guy nemen je mee op een verrassende reis door de wereld van kleinkunst en variété.

Maak kennis met Niek & Guy: