date zaterdag 7 december 2024
coin Normaal tarief inclusief koffie/thee voor aanvang: € 19,85

Op Sterk Water
Kerst Op Sterk Water. Editie 2024!

Dit jaar komt de inmiddels traditionele Kerst-Op- Sterk-Water Show naar het Kulturhus! Het is weer december: de maand vol cadeaus, oma’s, sjoelen en meer van die gezelligheid. Geef jezelf een cadeau en kom genieten van de compleet geïmproviseerde voorstelling van Op Sterk Water, waarin jij, het publiek, de inhoud bepalen.

Misschien spelen ze een scene over het geheime recept van de oliebollen van Bakker Nijkamp, een hartverscheurend lied over een beuk, een bankje en een kei op de Beuseberg, of over hoe tante Annie tijdens een speurtocht tussen de geitjes in Speelboerderij Dondertman terecht kwam. Op Sterk Water brengt de gekke, grappige, en soms gênante momenten uit Holten en daarbuiten tot leven met hun hilarische improvisaties. Met Dave Luza, Maaike Martens, Daniel Koopmans en met op de piano: Sacha Hoedemaker.

Deze kerstvoorstelling belooft een avond vol verrassingen, humor en onvergetelijke momenten te worden. Mis het niet en maak je klaar voor een kerstfeest dat je nog lang zal heugen!