Muziekhus Holten

date Kulturhus Holten
coin : € 0,00

Open Muziekhus

Op zaterdag 12 november kun je kennismaken met het Muziekhus Holten. Dit is een samenwerkingsverband van een aantal aanbieders van muziekonderwijs in Holten. Alle informatie hierover vind je in het onderdeel "Muziekhus Holten" van deze site

Wil je een instrument leren bespelen of lekker zingen maar weet je niet hoe je moet beginnen? Of ben je gewoon benieuwd naar ons aanbod? Kom dan langs op ons Open Huis. Onze docenten staan klaar om jou alle informatie te geven over muziekles bij het Muziekhus.

Reserveer online je plekje

Om iedereen evenveel aandacht te kunnen geven werken we met 10-minuten kennismakingsgesprekken. Van te voren reserveer je online een plekje bij de docent van je keuze. Hierbij kies je voor een tijdslot. Als je wilt mag je iemand meenemen. Klik hiervoor op de groene "Bestel tickets" knop.

Langskomen zonder aanmelden mag ook. We kunnen je dan in ieder geval algemene informatie geven. Alleen kunnen we niet garanderen dat er nog een plekje vrij is om één van de docenten te ontmoeten. En dat zou natuurlijk jammer zijn. Vooraf aanmelden is dus net zo makkelijk.

Direct inschrijven voor een cursus

Inschrijven voor een muziekcursus? Ook dat kan tijdens het Open Huis. Kom langs tussen 11.00 en 15.00 uur. Geen tijd? Neem dan contact op met een van de aanbiedende partijen. De contactgegevens vind je op https://kulturhusholten.nl/muziekhus/aanbieders/.

Gratis proefles aanvragen

Ben je er nog niet helemaal uit welk instrument je graag wilt leren spelen? Vraag dan een gratis proefles aan. Neem hiervoor contact op met 1 van de aanbiedende partijen. De contactgegevens vind je op https://kulturhusholten.nl/muziekhus/aanbieders/.

Waar vind je het Muziekhus?

Het Muziekhus is onderdeel van het Kulturhus Holten. De lessen worden gegeven in de vijf muziekstudio’s op de benedenverdieping van het Kulturhus aan de Smidsbelt in Holten.