Holten Science

date dinsdag 26 april 2022
coin Toegangsbewijs incl. pauzedrankje: € 0,00

Prof. dr. Hans Clevers
Stamcellen: "Vriend of vijand"?

Prof. dr. Hans Clevers is onderzoeksleider van het Hubrecht Instituut Utrecht en hoogleraar moleculaire genetica aan het UMC.

Stamcellen kunnen worden ingezet om zieke weefsels te genezen, echter stamcellen staan echter ook aan de basis van kanker, dus is de vraag: dr. Jekyll of mr. Hyde? Daarnaast zal worden ingegaan op het ontstaan van virussen en het hoe en waarom van het vaccineren!

LET OP: U dient mogelijk (afhankelijk van de dan geldende maatregelen) bij de toegang een legitimatiebewijs en een QR-code te kunnen tonen in de Corona Check App of een geprint toegangsbewijs via coronacheck.nl
Zie ook de details op de website van de rijksoverheid.