Stichting Kunst & Cultuur Holten

coin € 12,50

Tarief voor donateurs van K&C: € 10,00

Romke van de Kaa
De wonderlijke onderwereld in de tuin

Tuinier en auteur Romke genoot zijn tuinopleiding in Engeland en leerde zowel kweken als schrijven in dienst van tuinier en schrijver Christopher Lloyd.

Naast een tuin boven de grond die bevolkt wordt door planten, vogels en insecten bevindt zich onder het maaiveld een even belangrijke wereld waarin wormen, schimmels, bacteriën en een hele staalkaart van wonderlijke wezens de scepter zwaaien. Romke beantwoordt graag vragen van het publiek.

Entree
De tickets voor de lezingen op vertoon van jouw donateurspas kosten €10,00 en voor niet-donateurs €12,50. Ben je donateur? Kies dan deze optie bij het bestellen van je tickets. Je dient dan wel je op jouw naam gestelde donateurspas bij binnenkomst in de zaal te tonen.