date vrijdag 15 oktober 2021
coin Toegangsbewijs: € 16,00

Steven Kazàn & Jamie
Hey Hallo

LET OP: U dient bij de toegang een legitimatiebewijs en een QR-code te kunnen tonen in de Corona Check App of een geprint toegangsbewijs via coronacheck.nl
Zie ook de details op de website van de rijksoverheid.

In 2020 werden Steven Kazàn en Jamie Kamen als duo op de kaart gezet door het razend populaire ‘Corona TV’. Deze ‘ongemakkelijke’ video’s werden in korte tijd miljoenen keren bekeken. Na hun online avontuur, hebben Steven en Jamie nu een liveshow gecreëerd: ‘Hey hallo’. Een bizarre show vol droge humor, interactie en natuurlijk magie!

De populariteit van de video’s leverden Steven vele uitnodigingen voor nationale TV op, waaronder het populaire ‘De Verraders’ van RLT4. "Een glimlach en een goed gevoel blijft toch heel belangrijk in deze gekke tijden", meent de jongste Kazàntelg.

‘Hey Hallo’ is een mix van Steven’s huidige theatershow én heel veel nieuwe sketches met de heerlijke ongemakkelijkheid van Corona TV.

Kortom luchtig entertainment waar je blij van wordt!

24 april 2024

Professor Andy van den Dobbelsteen