Dijkerhoeks Amateur Toneel, Stichting Viering Nationale Feestdagen Holten

coin € 0,00

Toneelvereniging DAT
De erfenis van tante Bella

Op donderdag 27 april speelt toneelvereniging DAT in samenwerking met SVNF de klucht 'De erfenis van tante Bella, geschrevend oor Henk Roede.

In deze klucht erven Berend en Albert, neefjes van tante Bella, haar verpauperde beautysalon. Berend is er van overtuigd dat de beautysalon met een likje verf en wat kleine aanpassingen voor goud geld te verkopen is. Maar is dit wel zo'n goed idee? De salon moet tot de verkoop natuurlijk wel door blijven draaien en daar is personeel voor nodig. Om het allemaal nog iets eenvoudiger te maken bestaat het klantenbestand van tante Bella niet uit de gemakkelijkste klanten.... Trouwens, zijn de beide heren zelf wel erfgenaam van tante Bella??

De toegang is gratis, maar het is wel noodzakelijk om vooraf een gratis ticket te bestellen via de "Bestel tickets" knop op deze pagina. Een vrije gift wordt op prijs gesteld door SVNF.