Kunst & Cultuur Holten

Toegangsbewijs Donateurs: € 10,00

Wim Bax
Hou het stil

Wim Bax (1971) studeerde af aan de Theaterschool en werkt als (scenario)schrijver en acteur. Hij groeide op aan de rand van de Holterberg.

Van zijn debuutroman ‘Hou het stil’ zijn alleen al in Holten meer dan honderd exemplaren verkocht. Niet zo gek, als je bedenkt dat het verhaal van de bovennatuurlijke thriller zijn oorspong vond op de Sallandse Heuvelrug.

Wim komt vertellen over zijn boek en over de plekken die hem geïnspireerd hebben en die kenners van de omgeving ongetwijfeld bekend voor zullen komen.

Eén ding kunnen we alvast beloven: na deze avond wandel je met andere ogen door het bos...