Holtengroep

coin Tarief incl. pauzedrankje: € 12,00

Francine van Rossem
Wilde Planten

Francine van Rossem (1955) is al van jongs af aan bezig met planten. Ze is telg van een plantenfamilie en dat verloochent zich niet. Haar achtergrond in voedselveiligheid (www.vanrossem-kwaliteit.nl) maakt haar uitermate geschikt voor het maken van gezonde en veilige producten voor mens en dier. In het kruidenhuis streeft ze zo veel mogelijk naar gesloten en lokale kringlopen.

Eigenaresse Francine wil de aarde die zij onder haar hoede heeft zo min mogelijk belasten en met de bodem en planten samenwerken in harmonie. Ze komt vertellen over de wilde eetbare planten en over haar missie en haar manier van bewerken van de aarde.

Meer weten over eetbare ‘wilde’ planten, wat je al in je eigen (kleine) tuin kunt planten, om biologisch bezig te zijn. Kom om te luisteren naar Francine.

24 april 2024

Professor Andy van den Dobbelsteen