Kunst & Cultuur Holten

Tarief voor donateurs van K&C: € 10,00

Henk Jan Knol
Kunstmatige Intelligentie

Wat is Kunstmatige Intelligentie precies? Worden we binnen afzienbare tijd geregeerd door robots en algoritmen of liggen deze zaken toch iets genuanceerder? En hoe zit het met onze privacy? Vormen persoonlijke gegevens inderdaad het nieuwe goud? Hoe ver gaan de ontwikkelingen binnen virtuele en aangevulde werkelijkheid? En wanneer kunnen we plaats nemen achter het stuur van de zelfrijdende auto? Kortom, wat betekent Kunstmatige Intelligentie binnen ons (toekomstige) leven? Holtenaar en ICT-ondernemer Henk Jan Knol zorgt dat we deze avond adequaat bijgepraat worden over de razendsnelle veranderingen om ons heen!

24 april 2024

Professor Andy van den Dobbelsteen