Klik hier voor onze maatregelen ivm het Coronavirus

Expositie

date maandag 2 maart 2020
t/m zondag 31 mei 2020
date 10:00 uur - 17:00 uur
date

Michel Wissink

Vanaf 2 maart exposeert Michel Wissink uit Wierden met natuurfoto’s in de dependance van het Kulturhus aan de Tuinstraat in Holten.

Michel is opgegroeid in Holten. Al jong was hij vaak in de Sallandse natuur te vinden, wandelend of fietsend en veelal gewapend met zijn verrekijker.
Ook werd hij in zijn tienerjaren enthousiast voor sterrenkunde. Op zijn 18e verjaardag kreeg hij zijn eerste Praktica spiegelreflex camera. Hiermee maakte hij met behulp van zijn telescoop foto’s van de sterrenhemel. Pas op een veel later moment heeft hij zijn hobby’s fotografie en natuur gecombineerd tot één nieuwe hobby, natuurfotografie.

Hij fotografeert nu vooral vogels en landschappen maar gaat af en toe ook op pad voor macro. En meestal op wandel- of fietsafstand van zijn woonplaats Wierden. Of gewoon in zijn eigen achtertuin.

Door gebruik te maken van camouflage- en schuilmogelijkheden, o.a. van diverse  fotohutten, komen dieren vaak erg dichtbij.

De expositie van Michel Wissink met deels nieuw werk uit 2019 duurt tot en met 31 mei 2020 en kan gratis worden bekeken op maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren.