date vrijdag 29 september 2023
Uitverkocht

Goeie Tukkers zijn geen Motherfuckers
De Blijde Boodschap!

Drie brengers van de blijde boodschap trekken door Twente en de Achterhoek. Juist daar waar cynisme en drank alle hoop de afgelopen eeuwen de kop in heeft gedrukt. Het land van de Gall en Galliërs. Het land zonder romantiek, waar de Tukkerman uit romantische overweging zelfs geen triootje wil, omdat hij zijn eigen vrouw er liever niet bij heeft.

De blijde boodschap; een heuse gotspe tour!

Denk aan een grote boodschap, een kleine boodschap, een boodschap die schuurt of een boodschap die stinkt. Een boodschap die men ziet aankomen of juist helemaal niet. Het gaat er de heren vooral om hoe de boodschap is verpakt. Vandaar ‘De Blijde Boodschap’.

Gaat u met deze drie rugzakjes mee op zoek naar Dixiland? Het beloofde land, het land van de hoop waar stikstof niet gemeten wordt en waar geen angstcultuur heerst, of… durft u nu al niet?

Waarom zij de rol van gids op zich hebben genomen? Zelf zeggen ze hierover: ‘Ach, er is al zoveel ellende op de wereld, daar kunnen wij ook nog wel bij…’

5 april 2024

Alwie Kroeze en Esther Hindriksen