Lezing

date Kulturhus Holten - Reggeborgh Theater
coin € 12,50

Tarief voor donateurs van K&C en leden van de bieb: € 10,00
(plus kosten per order: € 1,25)
Bestel tickets
Tickets via deze site of bij het Infopunt in het Kulturhus tijdens openingstijden (9.00 tot 17.00 uur).

Arthur Japin
Dromen voor het leven

Schrijver Arthur Japin vertelt over zijn nieuwste boek ‘Dromen voor het leven’ die rond de maand november verschijnt. Hij schrijft over het belang van het hebben van dromen. De verhalen zijn geillustreerd met tekeningen van Martijn van der Linden. Daarnaast wordt ook eerder verschenen werk van Japin besproken als ‘Mijn verzonnen familie’. Een boek vol citaten en anekdoten, samengesteld ter gelegenheid van zijn 25 jarig jubileum en over Wat stilte wil’,een historische roman over Anna Witsen (1855 – 1889) en haar strijd voor onafhankelijkheid.

Entree
De tickets voor de lezingen op vertoon van jouw donateurspas kosten €10,00 en voor niet-donateurs €12,50. Ben je donateur? Kies dan deze optie bij het bestellen van je tickets. Je dient dan wel je op jouw naam gestelde donateurspas bij binnenkomst in de zaal te tonen.